Liewe Christa

Vandag is jou grootword-dag, jy is ook nou ‘n tannie…

Dit was so wonderlik om jou te sien met Hanlie se spesiale verjaardag, dit het net gevoel of die jare wegval en ons kon omtrent nie ophou praat nie.

Hanlie was my eerste ervaring van sosialisering buite my gesin, en jy was tweede, ek het jou ontmoet die eerste dag van graad een in juffrou Heilie se klas.

In ons skooljare was daar nog nie amptelike uniforms wat mens in ‘n winkel kon gaan koop nie, ons ma’s moes maar maak. Gelukkig was ons ma’s almal handvaardig. Die eerste ding wat ek van jou onthou is jou twee vlegsels en jou skoolrokkie wat anders gemaak was as ons s’n. Jou ma het Crimplene gebruik en in plaas van ‘n aparte wit hempie maak, het sy wit moutjies aangewerk, asof dit ‘n wit hempie is. Klein soos ek was, het ek nogal gedink jou ma is baie innoverend, want jou rok hoef nie gestryk te word nie, en jy kry nie so warm soos ons wat ‘n hempie en ‘n rokkie aan het nie. Ek en Hanlie weer, se ma’s het self ons skoolbroekies gemaak. Ek onthou dit was van dieselfde materiaal as die rokkies en myne het pof gestaan en ek het myself siek geskaam daarvoor… en ja, ek het julle winkel skoolbroekies begeer… ek het myne in standerd een gekry toe ons in juffrou Kobie se klas was.

By jou het ek vir die eerste keer alleen uitgeslaap. Hoe opwindend was dit nie vir my nie! Jy het net een keer by my kom slaap, end ek was BAIE  teleurgesteld toe jy die aand gehuil het en jou pa jou moes kom haal… Ek het later jare dit oordink en dink die piepiepot onder ons bed en die kleinhuisie buite moes dalk baie bygedra het tot jou huistoe verlang…

Ek en jy was nie sportreuse nie, maar het mekaar opgekeil in akademie. Jy is na matriek onderwys kollege toe en ek het by die Technikon gaan chemie swot, en uiteindelik het ek in dieselfde beroep geëindig, in dieselfde vakgebied, Wetenskap.

Baie dankie vir al die wonderlike speeltye en lewenservaring wat ek by jou gekry het. Jy het ‘n groot aandeel in hoe ek gevorm het en ek sien uit na die kuier wat ek, jy en Hanlie beplan vir iewers hierdie jaar.

Mag jou lewenspad vorentoe vol rose sonder dorings wees en jou gesin baie lank geseën word met jou teenwoordigheid.

image

Categories: Sommer maar net | 2 Kommentaar

Artikelnavigasie

2 thoughts on “Liewe Christa

  1. Die “hang-ups” van kleintyd… ek het ook daaraan gely. Ek het nou lekker gelees dankie!

  2. Wat n mooi brief aan ‘n vriendin! Ek hoop julle kuier nog baie lekker saam.

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

