Piouter blommetjies vir my ma se teeblikkies

iBoké

Daar is so min wat mens vir iemand kan gee wat min plek het. Daarom het ek besluit om vir my ma se 79e verjaardag net iets by te voeg by bestaande items in haar aftree-oord kombuisie.

Wanneer ek aan haar dink, dink ek aan blomme. Sy is baie, baie lief vir blomme en het in moeilike omstandighede ‘n lushof vir haarself geskep om in te ontsnap. In bar klipperige grond, teen ‘n steil helling, het sy self terrasse gebou met klip. Kruiwa vir kruiwa. Sy het water met emmers aangedra totdat sy leivoortjies gekry het om haar geliefde plante nat te lei.

Plate pronkertjies in skakerings van pienk en pers se geur is vasgelê in my diepste onderbewussyn. Die vrolikste Namakwamadeliefies se geur klou taai aan my vingers vas. Aan die einde van die seisoen het ek altyd vir haar die saadjies geoes, en dit het ‘n kenmerkende taai…

View original post 103 more words

Categories: Sommer maar net | Lewer kommentaar

Artikelnavigasie

Lewer kommentaar

Blog at WordPress.com.

