Vreemde ervaring

Op dieselfde dag wat Toorts geskryf het oor bid, het ek ‘n vreemde ervaring gehad.

In ons familie deel ons elke dag ons vreugdes en smarte met mekaar. Ons bid vir ons familie, ons vriende en sommer net kennisse. Ek of een van die kinders in my Omgeeklas open elke dag met Skriflesing en gebed. Dan bid ek sommer daar ook weer vir wie dit nodig het op daardie dag.

Dit gebeur egter baie keer wanneer ek spesiaal vir ‘n ernstige geval wil bid, dat die klok daardie dag vroeër lui of iets anders wat die satan probeer om te verhoed dat ons bid, want hoe van ons bid, hoe kragtiger raak die gebed. Dan bid ek maar alleen. Verlede week was my sus se dogter se vorige vriend baie, baie ernstig siek in die hospitaal in intensiewe sorg en ek wou spesiaal dat my klas ook help bid. Daai listige ding was weer heeltemal te aktief en so gebeur dit toe dat ons net Bybel lees en nie nog by bid ook uitkom nie.

Ek werk baie hard op hierdie stadium, te hard, en was ook ‘n bietjie olik vir ‘n lang tyd. Ek het pootuit, lewens- en sielsmoeg by die huis gekom en vir ‘n rukkie op die bed gaan lê. My kop het skaars die kussing geraak toe ek in ‘n baie diep slaaap verval.

Die ervaring was egter by die wakker word. Ek het wakker geword met die intense ervaring dat daar iemand in my kop is en dat ons saam bid, maar ek weet nie waaroor of vir wie nie. Dit was bid op ‘n ander vlak as woorde. Dit was in oomblikke wat ek die ervaring bewus was, ek was wakker en bewus van my omgewing, maar terselfterdyd bewus van die ‘bid’ en die ‘persoon’ wat swaar is in my kop. Toe skielik was die ‘persoon’ weg uit my kop en was ek ‘lig’ en nugter wakker.

Ek glo dat dit ‘n engel was wat daardie dag kom help het om my gebed te versterk. Was dit vir die siek kind? Ek weet nie. Maar dat ek dit ervaar het, is waar. Ons Vader weet wat ons dit wil bid voordat ons dit nog sê.  Geen mooi woorde, geen lang gebed is nodig nie, Hy ken ons sondes, Hy ken die versugting van ons hart.

 

 

 

 

Categories: Slakgedagtes | 2 Kommentaar

Artikelnavigasie

2 thoughts on “Vreemde ervaring

  1. O ja, Hy ken ons…. en Hy gee vir Sy kinders wat hulle nodig het in hulle slaap. (Waar staan dit nou weer?)

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

