Sonopkoms uit my kamervenster

My oupa Winnertz het elke oggend 04h00 opgestaan en dan tyd met God spandeer. Ek kan dit nie stiltetyd noem nie, want ons hy het ons soggens wakker gesing met sy lofprysing. Hy het nie net Bybel gelees en gebid nie, hy het gesing ook. Verseker het hy menigmale ‘n wonderlike sonopkoms beleef, mens moet net daar wees wanneer dit gebeur.

Dankie dat ek so mag wakker word. Ek het net nie elke dag tyd om my kamera aan te sit nie!

Gisteraand se sonsondergang was aanskoulik, maar vanoggend se sonsopkoms hoef geen tree terug te staan nie. Net ‘n paar tree uit my slaapkamer om verby die eerste bome te kan sien…

Mens kyk net altyd wes, soms is dit ook nodig om in die teenoorgestelde rigting te kyk!

 

Categories: Sommer maar net | 4 Kommentaar

Artikelnavigasie

4 thoughts on “Sonopkoms uit my kamervenster

  1. Lieflik! Ek slaap te laat menige dag.

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

