Ek jaag daai wildehond…

Wanneer ek kombuis toe stap dan byt die ding my aan my skeen. Wanneer ek buitentoe wil stap dan spring die dêm ding teen my op. Wanneer ek werk toe gaan dan beloer die ding my belustig om elke hoek. Wanneer ek my oë toemaak om te slaap dan kweel die ding verdomp my nagmerries vol.

Maar vir jou wildeswartdêmhond, ek  skrik nie vir jou nie. Ek ken jou soort.

Voertsek man.  Voertsek.

Hou op om te lol met my.

Ek verjaag daai wildehond met besig bly…

Categories: Biodiversiteit op die plaas, Slakgedagtes | 2 Kommentaar

Artikelnavigasie

2 thoughts on “Ek jaag daai wildehond…

  1. More as ek weer bietjie energie het, help ek jaag!

Lewer kommentaar

Blog at WordPress.com.

