Voetspoor in die klip

Slegs mense wat my ken sal weet waarvan ek praat, en daarom bietjie agtergrond vir jou wat dalk die eerste keer hier lees…

Jy sal maar die skakels moet volg vir die hele storie.

‘n Keerpunt het gebeur in my lewe wat my siening oor baie dinge beinvloed en verander het. Mens kan nie onaangeraak gelaat wees na so ‘n trauma nie. Om dit twee keer in net bietjie meer as ‘n jaar se tyd te belewe is om jouself werklik in nederigheid te onderwerp aan die Wil van God. Dit laat jou nakend voor God, gestroop van alle aardse bande. 

Om grond te vorm waarin lewendige organismes bly moet groot klippe eers verweer – die alewige skeppingsproses aan die gebeur… ‘n getuienis van die werke van Sy hand op ons sonsondergangklip. 

Ons kan net getuig van die Liefde van God. So baie mense het Hy gestuur op ons pad wat sonder huiwering net gee. Dit het nog nooit opgehou nie, en dit is swaar om te ontvang. Dankie daarvoor. Dankie vir almal se liefde uit God se genade. 

Simbole om my aan my eie sondigheid en sterflikheid te herinner, is oral. Ek lees die Woord ook in die natuur.

Alle lewende organismes is vir my belangrik. Eers eendag na hierdie lewe sal ons werklik weet waar ons inpas in die groot geheel. Dit is vir my ‘n voorreg om op my plaas te kan loop en al God se kinders te kan sien, en dit is vir my ‘n lewenstaak om my roeping te vervul as bestuurder van die stukkie grond wat vir ons gegee is in ‘n siek wêreld waar indringing as normaal beskou word.

Voetspoor op ons sonsondergangklip

Categories: Gedigte, Slakgedagtes | Lewer kommentaar

Artikelnavigasie

Lewer kommentaar

Blog at WordPress.com.

