Sommer net oor dankbaarheid

Toorts het my gemerk om saam te skryf oor sondes, skandes en sommer net, maar vir my is my skandes privaat, nie iets wat ek om die kerkklokke wil hang nie. So ook my sondes, dis tussen my en God. En Maankind het alreeds so oulik geskryf wat eintlik ook maar my gevoeltes is oor sondes en skandes. Maar ‘sommer net’ val in my kraal vandag…

‘Sommer net’ wil ek graag dankbaar wees hierdie week vir:

My familie

  • Dankie dat ek ‘n goeie man en wonderlike kinders het.
  • Dankie vir my groter familie wat altyd daar is deur dik en dun. 
  • Ek is lief vir julle almal.

 ‘n Vonnis gevel oor ‘n dogtertjieverkragter

  • Mag sy vrede vind. Ons familie is hard geruk hierdeur. Dit het ook in ‘n mate vertroue in die regstelsel gebring. Hy was bekend aan haar en het haar en haar sussie met die dood gedreig en sy het die trauma vir amper ‘n jaar lank alleen gedra voor die bose sweer gebars het. Die getuienis van haar en haar kleiner sussie wat ‘n ooggetuie was, was egter so sterk dat hy wel aangekla is; en na maande se hofsake is hy skuldig bevind en hierdie week gevonnis.

 Gesondheid

  • Dankie dat ek gesond is om die lantana op my plaas te kan bestry, al moet ek baie dorings verduur en blase op my hande van die kapmes.

    Wanneer mens bad na Lantana-werk brand elke skrapie soos vuur van die blessitste gif in die plant. My arme naelborseltjie werk oortyd in werktyd op die plaas. Die bloukolle op my lyf is nog 'n ander saak...

  •  Dankie dat ek weet hoe om 99% te kan keer om migraine te kry.
  • Dankie dat ek kan LEWE.

 Mediese tegnologie

  • Dankie vir kortisooninspuitings wat vir my sussie weer drie maande se lewe kan koop al moet sy oor ‘n tydperk van drie dae pyn verduur wat morfien nie eers doof nie; en ‘n paar keer per dag teater toe gaan vir die inspuitings van kop tot toon. Meer as 300 pynlike kortisoon inspuitings wat haar vir ‘n paar dae in ‘n blaasoppie verander.
  • Dankie dat katarakke wat uit my ma se oë kan kom en vir nuwe lense sodat sy nie blind hoef te wees nie.

 Werk

  • Dankie dat Annerine ‘n onderwyspos gekry het vir volgende jaar en so opgewonde is oor die vooruitsig.
  • Dankie dat ons álmal werk het. Ek en Roelf was al baie ryk. Ons was ook al albei gelyktydig werkloos en arm. Ons  ken die soet en die suur.

 My plaas

  • Dankie aan my Vader vir ons stukkie grond, al is dit vol lantana. Daar is mooi goeters ook en ek werk hard om die biodiversiteit wat oor is te red van die lantana.

    Eulophia streptopetala, een van 4 orgideespesies op die plaas, nou in blom.

  •  (en dankie dat ek nou vir my ‘n oorpak en leerhandskoene kon koop om my te beskerm…)
  • ‘n Verdere dankie vir ‘n student is wat bereid is om my vir ‘n hele maand te kom help lantana kap en spuit; in ruil vir kos en slaapplek en ondervinding op ‘n plaas.

    Ek LIEF die veld!

 Genade

  • Dankie dat daar ‘n vrou is wat haar kombuis vandag afgestaan het aan my sodat ek bietjie vakansiekoekies kon bak vir my gesin na my eie kombuis in vlamme opgegaan het.

    In my huis is Desembervakansie en Kersfees sinoniem met Hertzoggies Wie van julle ken ook appelkooskonfytkoekies? Sinoniem met my ma se huis...

  • Dankie dat ons weer ‘n huis kan bou al beteken dit ek bly in die week 350km van my man af vir die volgende paar jaar.
  • Dankie dat ek ‘n dak oor my kop het tot my huis klaar is, al is dit net drie vertrekke en baie beknop.
  • Dankie dat ons al plafonne slaan in die nuwe huis en môre teëls gaan koop.
  • Dankie dat Roelf se kar ongeskonde is na ‘n boom gisteraand omgeval het nadat boortorre lekker gevreet het. Die kar het net een klein duik.

    GROOT skrik! en GROOT dankbaarheid oor net 'n klein-klein duikie op die regterkantste hoek...

 DANKIE! DANKIE! DANKIE!

Categories: Slakgedagtes | Sleutelwoordw: ,,, | 8 Kommentaar

Artikelnavigasie

8 thoughts on “Sommer net oor dankbaarheid

  1. Dankie dat jy so ongelooflik positief is, en elke keer die ligstraaltjie sien in die donker wolk!!

  2. Anderste sal die donker my verswelg…

  3. Dankie vir JOU. Jou menswees, en jou perspektief!

  4. Wat is Lantana ? Sit bietjie fotos op asb ?

  5. Ek is sommer saam met jou dankbaar 🙂 Wil ook weet wat is Lantana!

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

