Die Lantana wag

Ek stap baie, maar is nie fiks genoeg na my sin nie en het ‘n rolletjie om my maag ontwikkel waarvan ek nie hou nie, en my maagspiere is sommer pap vandat ek nie skiet nie. Dit beteken net ek moet my ratte olie en iets begin doen. Skiet kan ek nie nou eers oorweeg met my skouer nie (hy voel darem baie beter met die anti-inflammatoriese behandeling en rus), dus moet ek maar ander plan maak. Een van die dae moet ek weer begin Lantana en Pom-pom spuit, en dan gaan ek suuuufffer as ek nie fiks is nie. Dis heeldag in die veld met ‘n spuitkan op my rug.

Gisteraand het ek tot 02h00 gesit en punte verwerk en gruwelooslik verslaap vanoggend. Darem betyds gewees vir graadopening, net personeelvergadering gemis. Ook maar goed, ek hoor hulle het oor teefondse gestry en iemand het speelgoed uit ‘n kot gegooi. Ek is nou vier jaar ‘n onnie, en het nog nooit sulke kinderagtigheid en geskinder gesien by my vorige werke nie.

Ek moes leerders sien na skool en iets met die hoof bespreek voordat ek nog moes gaan melk koop ook. Dus het ek laat by die huis gekom en na gisteraand se laat werkerye het ek ‘n kort middagslapie gevang.

Ek het net mooi my sit in my badskottel gekry toe ek begin dink aan Son wat weer begin stap het. Sy het my eintlik so geinspireer dat ek afgedroog het, drafklere aangetrek het en toe so 1.5km gaan draf het op die plaas. En toe nog ‘n spul sit-ups ook gedoen het toe ek terugkom… en ek het gesien ek is nie so onfiks as wat ek gedink het nie, ek kan maar ‘n langer ent aanvat. En my badwater was nog nie eers koud nie…

Oppad het Frieda amper vir my en die brakke geskraap, ons was heeltemal te na aan haar nuwe aangenome baba… shame, die arme arme ding.

Intussen groei die Lantana dat dit bars na ons eerste goeie reën, maar groei maar, vir julle spuit ek een van die dae…

Categories: Plaaslewe | Sleutelwoordw: | 2 Kommentaar

Artikelnavigasie

2 thoughts on “Die Lantana wag

  1. Jy wil nie weet van my rolletjie nie, nog minder sien!

  2. Terug pieng: Dis lekker om op my plaas te kan draf « Slakkelak

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

