Swadini Oktober 2011

As gesoute boskampeerders was dit vir ons ‘n luukse om vir ‘n paar dae in ‘n chalet te bly die afgelope vakansie. My begroting het net drie daggies toegelaat, maar ons is meer as tevrede daarmee.

Ons is mos ‘n familie wat hou van speel en teen die aande se kant was ons stokflou want ons haal maksimum uit elke dag; maar nie te moeg om nog bordspeletjies te speel nie! My skouer is BAIE seer op die oomblik van ‘n moontlike geskeurde ligament en ek het maar net basies saam in die lekker warm water gehang. “Wil julle saamspeel?” vra ek as ek sien die jong seuns kyk met verlangende oë na ons bal. “Asseblief Tannie!”  Ek het maar net leepoog na Roelf, Christo en Marina gekyk wat volleybal speel.  

Daar is ‘n paar staproetes in en om die oord en ons kon die meeste daarvan doen. Hoe heerlik was dit nie om nuwe bome te leer ken nie! Skoonseun verstaan nog nie heeltemal die opgewondenheid oor die ge-oe en ge-aa oor al die bome nie, dis vir hom nog bietjie nuut. ‘n Boom is mos ‘n boom…

Ek het natuurlik kort-kort agter geraak met die stappery, want elke wildevy se wortels smeek om afgeneem te word, elke deeltjie van die stroom mooier as tien tree terug. By die waterval was ons ongelukkig in die middel van die dag en die lig nie reg nie, maar ‘n dooie stomp van ‘n reuse boom verskaf genoeg geleenthede vir my en my kamera. Die bome langs die Blyderivier se oewer is hoog, ek wens ek kon dit vasvang om te wys. Eendag…

Wanneer ek die gesin geroep en gevra het om gou om hierdie boom kom loer en dan daardie een, het hulle dit maar doodgewillig gedoen. Nie een keer mor hulle as ek vra vir ‘n foto nie. Almal te bewus daarvan dat ons nuwe herinneringe moet skep. Almal te bewus van hoe ‘n mens se tasbare herinneringe in ‘n oogwink kan verdwyn. Niemand sê iets nie, maar ons almal weet.

Dankie Vader. Dankie vir die tyd saam met my familie. Dankie dat ek nuwe herinneringe kon vasvang. Dankie dat ons U kan ken uit die wonderprag van die Blyderivier se bosoewer. Dankie, dankie, dankie.

Categories: So doen Slakke dit | Sleutelwoordw: ,, | 2 Kommentaar

Artikelnavigasie

2 thoughts on “Swadini Oktober 2011

  1. Die LIKE is vir die gesindheid van jou skrywe, die foto’s Like hulle sommer self so mooi is dit. Jou kinders gaan eendag terugkyk op hierdie spesiale paar dae.

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

