Lente in die Laeveld

‘n Paar jaar gelede het ek elke dag die Barberton-Nelspruit pad gery. Nie net een keer per dag nie. In die oggend het my man gewoonlik die kinders skooltoe gevat, en in die middae het ek vir ousus gaan haal sodat sy haar matriekwerkies kon doen. Laataand het ek weer gery om vir kleinsus wat drie ure per dag geoefen het vir  gimnastiek te gaan haal. Dit was voor SANRAL die pad so mooi breed gemaak het… dit was nog die ou smal gevaarlike bergpas.

Die pragtige natuur het elke dag opgemaak vir die baie ryery, en ek en my kinders kon ons verwonder elke dag aan die grootsheid van die Skepping. In die oggende is dit die mis wat vir jou vertel daar is geheime waarvan jy nie weet nie, in die dag die pragtige berge wat sommer net spog en die aande se gevaarlikheid word versag met soms ‘n koedoe langs die pad. Een aand het ons die mooiste, mooiste elektriese storm gesien woed oor die Makonjwaberge. 

My hele lyf is in opstand oor die winter. En ja ja, ek weet van julle hou daarvan… maar my lyf is klein en vol koskwale en ek begin nou sukkel om my energievlakke op te hou met my beperkte dieet.

En terwyl ek so murmureer toe gaan grou ek in my leêrs vir hierdie, net sodat ek weer moet onthou waarom daar winter moet wees.

Lente in die Laeveld

Spatsels koraalboomrooi

kom om die veld te tooi

in skrille kontras met die geelbruin dooie veld.

Drolpere se oorvloed wit kombers

laat my verwonderd staan.

En dan – die eerste reën was al die botsels grasgroen skoon

verberg onder ‘n laag van winterstof.

 

Jaar na jaar verstom ek my

en kan ek nie anders as om te bely

oor Jou wat in ons lente hier

maar telkens openbaar:

Jou Bruid is hier,

Hy was ons met Sy bloed,

Sy trane maak ons vry…

Categories: Gedigte, Sommer maar net | 1 Kommentaar

Artikelnavigasie

One thought on “Lente in die Laeveld

  1. ek hou van al jou slakke !

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

