Opstel in my matriekjaar se jaarblad

My ou jaarblad het saam met my huis gebrand, en ek het ‘n vriendin gevra om hare vir my te skandeer. My pa was versot op blokkiesraaisels, en ons moes hom altyd help woorde soek. So het ek geleer om woordeboeke te lees en nuwe woorde aan te leer wat weggesteek is vir die algemene publiek.

Ek was BAIE vies oor die kantoortannie my ‘ronkedoor’ gespel het as ‘dondedoor’! Klik hieronder om dit te lees.

opstel matriek (780k)

 

Categories: Lankal terug | Lewer kommentaar

Artikelnavigasie

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

