Ek is gisteraand uit my slaap gewek…

Gisteraand het ek en Roelf die versiering van ons nuwe huis bespreek. Ek is besig om ‘n groot collage te maak met van die goetertjies wat ek uit die as gesif het, en span ‘n verskeidenheid media in vir my produk… (wag maar tot hy klaar is voor ek hom deel).

Ek het so paar weke gelede pewter ligskakelaars begin, maar was baie teleurgesteld toe dit nie pas op die basisse wat Roelf gekoop het nie.

Gisteraand met ons bespreking sê hy toe hy dink ek moet ‘n tipe versie of iets maak vir die voordeur, en ek wys hom toe wat ek al klaar beplan het… (great minds think alike…)

Ek hou van inlê op Saterdagoggende, maar vanoggend lank voor sonskyn was ek skielik HELDER wakker, met woorde vir my voordeur in my kop geplant… Ek het dadelik saggies opgestaan en dit gaan neerskryf…

En sal dit deel sodra dit voltooi is.  God is so goed, ek loof Hom vir die woorde van ‘n gebed wat by my voordeur ingegraveer sal word in metaal.

 

Categories: Sommer maar net | Lewer kommentaar

Artikelnavigasie

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

