Liewe Sophia

“Dreams in our lives are like sunshine over the landscape: even the most ordinary objects are gilded by the light of hope.” – Carmen Sylva

Verlede week sien ek ‘n mooi goue geskenksakkie in my poshokkie. Geen briefie, geen niks. Net die pragtige goue lapsakkie. Ietsie vir mý, wonder ek? Dis nie my verjaardag nie, ek het ook nie iets spesiaal vir iemand gedoen waarvan ek weet  nie en ek wonder maar of dit nie dalk vir iemand anders bedoel is en per ongeluk in my hokkie beland het nie. Net ingeval dit nie myne is nie, wil ek ook nie daaraan vat nie…  Ek stap maar eers my draaie wat ek moet stap en toe ek later terugkom is dit nog steeds daar.

Dis swaar, en daar’s baie goedjies in. Ek trek die strikkie versigtig oop, nog steeds bang ek moet dit dalk weer toemaak sodat die regte persoon nie moet weet daar is mee gepeuter nie.

Kraletjies… baie, baie kraletjies! En toe weet ek dis vir my. My gedagtes maal oor wie so oulik is, maar tyd vir móói kyk is daar nie want die klok lui al weer en my klasse wag.

Pouse gaan haal ek ‘n piering en gooi dit versigtig uit. Baie, baie kraletjies. Baie, baie mooi! …En toe wonder ek nie meer nie, want baie mense weet ek hou van kraletjies , maar daar is net één wat weet dat ek sukkel om mooi blommetjies en blaartjies te kry…

In die groot hellevuur het daar nogal ‘n klompie kraletjies behoue gebly wat ek vir dae sit en uitsif het uit die as… wat ek later sal gebruik om ietsie spesiaals vir my en my dogters te maak as herinnering van wat was. Die gesiwwery was terapie… dit het my gehelp om vrede te maak, om opgewonde te wees vir een ongeskonde kraletjie wat vir my gespaar is in ‘n hoop van as.

As jy na die huisfoto kyk – ek het die week voor die brand op my stoel in die sitkamer hier gesit en snoertjies ryg… en daarom het ek geweet waar om te gaan sif.

Dankie liewe Sophia, jy het my hart aangeraak met hierdie kosbare geskenk vir my. Nuwe blaartjies, ‘n nuwe lente vir ‘n nuwe begin.

Categories: Sommer maar net | 1 Kommentaar

Artikelnavigasie

One thought on “Liewe Sophia

  1. Terug pieng: Wanneer omgee deel van plig word « Slakkelak

Lewer kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

