Waar my geluk lê

Wat maak my gelukkig? Dis maklik maar ook kompleks, want dit wat my gelukkig maak is ‘n omskrywing van my as persoon en die dinge waarmee ek myself besig hou.

  • Om te weet dat God my Vader is en dat Hy my behoed.
  • Klein dingetjies in die lewe – dit vat nie veel om my hart aan te raak nie. Toe ek ryk was het een van my sussies eenkeer gesê ek kan goud en diamante bekostig, maar ek behang my met vere en sade. Dis wie ek is. Eenvoudig. Sonder smuk. My liewe man weet, en wat vir iemand anders ‘n duur bos rose is, is vir my ‘n aanwysing om in ‘n sekere paadjie, agter ‘n sekere klip te gaan kyk dat hy daar ‘n klein pers blommetjie gesien het. Enetjie wat hy dink ek nog nie gesien het nie.
  • My familie – om my man en kinders by my te hê verskaf my eindelose vreugde.
  • ‘n Tweede kans – Om ‘n kleinkind te hê vir wie ek allerhande dingetjies kan leer wat ek vergeet het om vir my kinders te leer omdat ek altyd te besig was.
  • Om vry op my plaas te kan rondstap net wanneer ek wil – dis een van die heel lekkerste dinge. Hier ontdek ek wonderlike dinge.
  • Om met my hande te skep… en dit dan weg te gee. Ek het amper niks vir myself wat ek gemaak het nie. Nie net omdat dit vernietig is in die brand nie, maar omdat dit lekker is om te gee.
  • Om te skryf – as introvert is dit ‘n manier om my siening te lug oor alles en nog wat want ek hou nie daarvan om met mense te praat nie.
  • Om te kan observeer – Dis in my wese om dinge fýn uit te kyk. Dit geld vir mense en hulle gedrag, maar ook interaksie in die natuur. Elkeen en alles is met ‘n doel te skape, dis verskaf my eindelose ure van genot om interaksies te ondersoek. Om te probeer sin maak vir iets se bestaan en dis sluit my eie in. Daarom is dit vir my maklik om slegte dinge te verwerk. Ek sien elke gebeurtenis  in die groter legkaart van die lewe. Ek sien die roumateriaal wat God gebruik vir Sy klei, maar ek visualiseer ook die pragtige eindproduk.
  • Om te wees. Om te ruik. Om te sien. Om te voel. Om te lag. Om te huil. Om te ruik. Om kwaad te wees. Om te ervaar.

Dit maak van my MENS. Dis lekker om te is.

Toorts het my aangesit om te skryf wat my gelukkig maak. Nou stuur ek die stokkie aan vir Seegogga, Rovati en Amipapat.

http://dailypost.wordpress.com/2012/10/05/weekly-photo-challenge-happy/

Categories: Slakgedagtes, Weeklikse foto uitdaging | 3 Kommentaar

Post navigation

3 thoughts on “Waar my geluk lê

  1. Presies hoe ek jou ken. En kyk vir poppedopsie!

  2. Kameel

    Omdat ek nie weet hoe om dit anderste te stel nie sal ek dit sê soos dit hier op my hart sit; “Jy is pragtig in jou menswees.”

  3. Iewers het ek agter geraak! Dankie dat jy kom vertek het wat jou gelukkig maak. Dis dinge met ewigheidswaarde.

Lewer kommentaar

Blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 71 other followers

